środa, 5 grudnia 2012

Kochani,

ten post zamieszczam na prośbę taty Misia.
Idzie magiczny czas Świąt Bożego Narodzenia, czas, w którym wszyscy jesteśmy razem, cieszymy się swoją bliskoscią, obdarowujemy się prezentami...
I w sieci jest takie magiczne, wyjątkowe miejsce... to Marzycielska Poczta.

To m.in. dzięki Nim, ludziom skupionym wokół tej wspaniałej inicjatywy Michałek przeżył swoje ostatnie święta zupełnie wyjątkowo. Po kolei, przyjaciele z bloga, forów i MP razem spełnialiśmy Jego marzenia.
Marzycielska Poczta świątecznie apeluje o rozsyłanie kartek do chorych dzieci. Proszę, rozsyłajcie gdzie się da Świąteczny Apel Marzycielskiej Poczty

http://marzycielskapoczta.pl/swiateczna-kartka-wyslij-swiateczna-kartke-do-chorego-dziecka/

Niech żadne chore dziecko nie zostanie bez jednej choc kartki. Niech mają w tym swoim, jakże trudnym i smutnym dzieciństwie odrobinę radości. Rodzice Michałka najlepiej wiedzą ile to daje choremu dziecku.
Z góry wszystkim serdecznie dziękuję :)


2 komentarze:

maua78 pisze...

Już rozsyłamy!!!

Ściskamy Was, Tomku a dla Misiaczka Nasze uśmiechy ślemy do Nieba :)

asia.

Anonimowy pisze...

dziś mogę napisać nie dawno znalazłam waszego bloga najpierw poznałam ojca Filipa potem weszłam na bloga CHUSTKI niestety też odeszła jak
Wasz synek myślę że spotkali się w tym lepszym świecie
w poniedziałek był pogrzeb Moniki nie znałam jej osobiście ale wiem że była do końca dzielna i szczęśliwa że odchodzi do
DOMU PANA miała niecałe 18 lat jestem z
WAMI rodzice i rodzeństwo Michałka
[*]
Małgosia Świdnik